Los Angeles: Hollywood en Santa Monica Beach

6 juli 2009 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Met de auto naar Griffith Park. Daar kan je lekker wandelen en de Hollywood letters op de berg zien. De vrouw van het Visitor Center zei dat de wandeling goed te doen was, maar na 20 minuten steil omhoog waren we met deze hitte toch wel erg moe en bezweet! Gelukkig wel mooi uitzicht, en natuurlijk even met de letters op de foto!

Berg met uitzicht over Los Angeles beklimmenUitzicht op Los Angeles Samen voor de Hollywood-letters

Vervolgens rijden we naar Hollywood. Naast de Walk of Fame, de hand- en voettekiningen en de ster van Michael was er niet veel te zien. Dat was wel wat teleurstellend!

Walk of fame Sean ConneryMichael Jackson

Omdat we minder tijd in Hollywood hebben doorgebracht dan verwacht, rijden we door naar Santa Monica Beach. Dit ligt naast Venice Beach, maar schijnt weer heel anders te zijn. En wat een opluchting! Dit is meer wat we zoeken! Een mooi strand, een leuke pier en een gezellige boulevard met leuke restaurantjes en goede straatartiesten!

Toch nog een fijne afsluiting van Los Angeles!