Bishop - Yosemite

21 juli 2009 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Compleet ontspannen (van de jacuzzi) ontbijten we met een chocolade muffin en koffie :-S
Onderweg ontbijten we voor een tweede keer bij een typisch Amerikaans restaurantje; niet veel beter: bleuberry pancakes :-P

Amerikaans ontbijten

Na een korte rit rijden we Yosemite NP al in. Via een lange en prachtige weg komen we bij het Visitors Center. Mooie plaatjes geschoten!

Wat een kleuren!Rivier door Jo-sem-me-tieGletsjer

In het Visitors Center geeft een ranger aan dat ons hotel nog ongeveer 2 uur rijden is. We schrikken, omdat op internet stond dat het slechts 12 miles van de entree van het park zou zijn. Dat was niet gelogen, maar door de vele slingerweggetjes in het park doen we daar bijna anderhalf uur over. Het valt ons mee.

Ons hotel is heel relaxed, rustig gelegen met een zwembad. We maken zelf een simpele maaltijd en vinden eindelijk tijd om ons blog bij te werken.

Eenvoudig diner

Morgen vroeg op om Yosemite goed te bekijken...

1. Don en Leonie:
    22 juli 2009
    We zijn benieuwd.
  2. Carola:
    22 juli 2009
    Ow wat ziet het er allemaal super uit... ben jaloers!!
    Geniet nog maar lekker daar!
    kus van ons
  3. Oma en Opa:
    23 juli 2009
    Wat een geweldige reis! We leven mee. Defoto's zijn uniek! Nog een week en dus nog even genieten.Love you. Oma xxxx
  4. mama:
    23 juli 2009
    Ja kinders, er gaat niks boven een ontbijtje met een eitje ( maggi) bij je moeder. Daar kan Amerika niet tegen op.
  5. Pauline:
    24 juli 2009
    Dat ziet er fantastisch uit zeg, ik ben niet zo'n amerika-freak maar na het zien van de foto's ben ik toch op andere gedachte gekomen, wat is het daar mooi he. Geniet nog even van de laatste dagen voor je het weet zit je weer achter je bureau. (of sta je weer voor de klas) Geniet er nog even van.
  6. marijke:
    26 juli 2009
    goh wat mooi en leuk allemaal.Jullie genieten volop he?nog heel veel plezier.
    gr ap en marijke