Los Angeles: Venice Beach

5 juli 2009 - Venice Beach, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Ons hotel ligt een beetje in een buitenwijk van Los Angeles, maar alles is met de auto erg goed te bereiken! We hebben geen navigatiesysteem, maar na de kaart goed te hebben bestudeerd, kunnen we alles goed vinden!

Omdat we even willen bijkomen van alle indrukken besluiten we een dagje naar het strand te gaan. Venice Beach schijnt helemaal het einde te zijn, maar wat viel dat tegen! Meteen toen we aankwamen werd ons al een cd'tje in onze handen geduwd: I'm gonna be famous! Moesten we geld betalen voor een of ander cd'tje! Niet gedaan natuurlijk, maar de sfeer is voor ons dan meteen verpest...

Op de boulevard is het een en al 'zien en gezien worden'. Bodybuilders die in de openlucht aan het trainen zijn. Met een hek erom heen, net artis :). Basketballers met een rappende verslaggever. Dansende rolschaatsers. Straatartiesten. Zwervers. Niet echt ons ding. Het strand is wel lekker hoor, maar aangezien we het na een uurtje wel gezien hadden was het niet echt een geweldige dag.

Venice Beach, geen aanrader dus! Jammer!