Toch een soort van jetlag

29 juni 2009 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een vlucht van 10 en een half uur zijn we om 13 uur plaatselijke tijd in San Francisco geland. Uiteindelijk waren we om 15 uur in ons hotel. In Nederland is het 9 uur later, dus 12 uur 's nachts. Na zo'n lange vlucht en het tijdsverschil ben je dan toch al redelijk moe. Maar om nou midden op de dag al te gaan slapen...?

In ons hotel The Opal hebben we een lekkere kamer, helaas alleen uitzicht op de brandtrap. Onze koffers neergezet en even uitgerust, maar we wilden toch ook nog iets van de stad zien!

Na ongeveer een half uur lopen (de Nederlandse vrouw die daar werkt zij dat het ong. 15 minuten lopen was) kwamen we aan in Fisherman's Wharf. San Francisco is anders dan we dachten: geen grote, drukke stad (zoals New York), maar een gezellige boulevard en ruime straten.

Na een pizza en een flinke wandeling (waarschijnlijk een km'tje of 10) kwamen we moe aan in ons hotel. Om 20 uur (5 uur 's nachts in NL) zijn we gaan slapen. Zo moe, maar toch vanochtend al weer vroeg wakker. Het is hier nu 5 uur (2 uur in de middag in NL) en we kunnen pas over anderhalf uur ontbijten!

We zijn heel benieuwd wat we vandaag voor mooie dingen te zien gaan krijgen!

Liefs, Charles en Denise

1. Evelien:
    1 juli 2009
    Ja, ik heb nu ook vakantie!!! Geniet van jullie reis!!! Veel plezier en tot over een paar weken, ik hou jullie in de gaten via deze site!! Kus, Evelien.
  2. mama:
    1 juli 2009
    Dachten jullie dat de melk van 16 juni nog te drinken was bij terugkomst? Niet te vergeten de yoghurt en andere zaken?