San Francisco

30 juni 2009 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we de hele dag door San Francisco gewandeld. Eigenlijk wilden we een 'hop on, hop off' bustocht maken, maar onderweg kwamen we het CableCarMuseum tegen.

CablecarIn het museumMuseum

We hebben zo'n reisboekje, maar in het museum werd het hele principe van de CableCar veel duidelijker! Echt interessant! Onder veel straten van SF draaien dikke kabels, waar de Kabeltram zich aan kan vastgrijpen. Daardoor hoor je door die straten een continue gebrom.

Weer onderweg naar de bus liepen we door Chinatown.

Chinatown gatewayChinatown

Fisherman's Wharf hadden we gisteren al bekeken, dus ondertussen hadden we al zoveel van SF gezien dat zo'n bustour niet meer echt nodig was. We zijn dus heerlijk gaan wandelen langs alle andere bezienswaardigheden van de stad.

Uitzicht Bay Bridge

's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij een Mexicaans restaurant voor maar $36, dus 26 euro. Beter kan niet!

Morgen op naar het warmere Monterey!

1. Don en Leonie:
    Hoi Denise en Charles,
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. We zien dat jullie het naar je zin hebben. Als het bij jullie net zo warm is als hier (27 gr.) dan zitten jullie goed. Geniet ze ...

Don en Leonie
  2. rina:
    2 juli 2009
    heee amerika-gangsters... de fotos zien er toppie uit,( het toestel doet het goed!!)flink geoefend zeker..haha, heel veel plezier en genieten zou ik zeggen!! ik kom af en toe even meekijken.
    groetjes
    Rina
  3. Charlotte:
    Hey guys!

Het ziet er echt geweldig uit! Prachtige foto's (mooie composities)!
    Have fun!

Leuk om jullie zo te volgen.

x
  4. Don en Leonie:
    2 juli 2009
    Ik hoop dat jullie het fijn hebben. Als jullie terug zijn horen we alles wel en gaan we de foto's op de televisie bekijken.