San Simeon - Santa Barbara

3 juli 2009 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Het is aan de kust 's ochtends altijd fris en mistig. Pas rond de middag klaart het wat op en wordt het warmer. Ook deze ochtend beginnen we dus in lange broek en trui.

Het ontbijt bestaat weer uit toast met jam, koffie, cornflakes en muffins. Alles met plastic bordjes, bekers, bestek.

Onderweg komen we langs mooie baaien, waar we genoeg mooie foto's kunnen schieten met onze camera!

Rond 14 uur komen we al in Santa Barbara aan. Het is nu al iets warmer en op het strand is het aardig druk. We maken een lekkere wandeling, met aan de ene kant de Grote Oceaan en aan de andere kant een enorme berg. Even hebben we weer zo'n moment van: 'dat wij hier lopen...' :)

Santa Barbara is een mooie stad, met een grote gezellige winkelstraat en leuke restaurantjes en een mooi strand met boulevard. Eigenlijk waren we van plan om door te rijden, maar hier is 's avonds ten minste iets te doen! Dus we besluiten op zoek te gaan naar een hotel.

Omdat het vrijdagavond is en omdat het morgen 4 juli is, zitten de meeste hotels al vol. Uiteindelijk vinden we via de Tourist Information nog een mooie kamer, helaas wel iets boven ons budget.

's Avonds gaan we heerlijk uit eten (deze keer echt, niet in zo'n Amerikaans tentje) en kunnen we nog winkelen. We zijn blij dat we toch hier gebleven zijn, want dit is het echte vakantiegevoel!

1. Kevin:
    5 juli 2009
    Hi guys,

Leuk om jullie berichtjes te lezen (en de foto's te bekijken). Zeker omdat wij er over 2 maandjes zelf ook rondlopen! ;)

Groetjes, Kevin en Kim
  2. Don en Leonie:
    5 juli 2009
    Hallo geluksvogels, jullie zitten inderdaad maar lekker in LA. Hier blijven jullie zeker wat langer.
    Even een in een film meespelen in Hollywood? Hopelijk niet te veel problemen met het vinden van een overnachtingsplek.

XX
  3. Oma en Opa:
    7 juli 2009
    Hoi lieve Denise en Charles.Wat leuk om jullie te volgen op zo'n fantastische reis.Prachtige foto's!We leven zo met jullie mee.Vandaag is je zus jarig:van harte gefeliciteerd!Nog heel veel reisplezier en rij voorzichtig.Liefs en xxxxxx