Palm Springs - Laughlin

8 juli 2009 - Laughlin, Nevada, Verenigde Staten

Na een hele tijd niet geschreven te hebben, zal ik nu van achter naar voren proberen alles bij te werken...

Vanochtend heerlijk ontbeten bij ons hotel. Iets uitgebreider dan we hiervoor steeds gehad hebben. Wel weer gewoon met plastic. :)

Na het ontbijt uitchecken en op weg naar Palm Springs Tramway. Dit is een kabelbaan voor 80 man, die helemaal naar de top van de berg gaat. Tijdens het stijgen draait de kabine 2 keer 360 graden, heel spectaculair! Bovenaan was het zo'n 25 graden celsius, heerlijk dus in vergelijking met de 40 graden beneden! Even uit de desert... Tijdens een stevige wandeling van zo'n 2 uur hebben we lekker foto's kunnen maken en genoten van het mooie uitzicht. Veel drinken met dit warme weer is wel nodig!

Even uitrusten...Informatiebordjes...Wel even bijtanken...

Rond 3 uur reden we weg richting Laughlin. We wisten dat dit nog een lange tocht zou worden, maar uiteindelijk waren we pas om half 10 in ons hotel! Onderweg hebben we rustig aan gedaan hoor! We hebben langs de Colorado River gereden, waar we morgenochtend ook in gaan zwemmen. We zijn langs de London Bridge in Lake Havasu geweest.

Denise voor de zon

Rond 10 uur zaten we pas in ons Casino-Hotel in McDonalds (omdat die hier 24 uur open is). Wat een belachelijk groot hotel! Met zwembad, strand langs Colorado River, gigantisch casino, restaurants, bars, winkels, enz. (En dat voor zo'n 25 euro per nacht!)

We genieten!

1. Evelien:
    9 juli 2009
    Blijf lekker genieten!! Veel plezier nog op jullie reis. Kus uit Hoorn.
  2. Joeri&Bibi&Anne:
    9 juli 2009
    Hoi lieverds!!!
    Wat een adembenemende foto's. Fijn dat ik ( huismus herself) vanaf de bank kan meekijken. Jullie hebben het echt naar je zin!!!

Genietze vriendjesss

Liefs Ons
  3. Charlotte:
    10 juli 2009
    Hey lieve vrienden!

Nog veel gemerkt van de Michael Jackson gekte?

Have fun! Ziet er geweldig uit!

x
  4. J.T.:
    10 juli 2009
    Almere 10-07-09
    Foto`s gezien,ziet er goed uit en geniet maar lekker.
    J.T
  5. mama:
    11 juli 2009
    Zo lieverds,
    Charmaine en Nick staan weer op Hollandse bodem.

liefs mama
  6. Petra:
    12 juli 2009
    Hey Charles en Denise, Van Charlotte het linkje gekregen. Ik zie veel herkenbare dingen en ook reacties, Walk of fame : seen it, done it and forget it. Ach als je toch in de buurt bent moet je er even heen.

Geniet!

Groetjes Petra
  7. Nick en Charmaine:
    14 juli 2009
    Heee lieverds!!

Heerlijk om jullie vakantie verhalen te lezen!! en mooie foto's hoor ;)!
    Probeer van elke minuut te genieten!!
    Dikke kus van ons!
  8. mama:
    15 juli 2009
    8 juli voor het laatst geschreven, wij zijn het spoor bijster.
    Ik wil foto's zien!:(
    Geniet in Utah.