Page, Lake Powell

12 juli 2009 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Als we rond 9 uur 's avonds in Page, bij Lake Powell, aankomen hangt de sleutel voor ons aan de deur van de receptie... Goed geregeld!

We wisten niet wat we konden verwachten, maar het motel viel ons alles mee. We konden heerlijk buiten zitten (alleen liepen er enge torren/kevers/kakkerlakkken rond), zwembad erbij, prima bedden, perfect om een paar nachten te blijven.

Vandaag komen Vinod en Jitske ook naar Page! Ze zullen rond 12 uur in de middag aankomen, dus wij kunnen 's ochtends alvast kijken wat we die middag gaan doen. We reserveren 4 plaatsen voor een tocht naar de Antelope Canyon.

Heel gek om elkaar daar in het verre Amerika tegen te komen! Aan de andere kant maakt het natuurlijk niet uit of je nou daar of hier bent, het is toch super gezellig!

De Antelope Canyon was een groot succes! Met een soort jeep gingen we door een stuk woestijn. We werden echt af en toe uit de wagen geslingerd, zo wild ging het er aan toe. De Antelope Canyon is een soort geul tussen 2 bergen zandsteen, wat door stromend regenwater nog steeds verder uitslijt. Door het zonlicht van boven krijg je echt de mooiste schaduwen, kleurverschillen, enz. Zie de foto's.

Onze cabrio...Sunrise effectzwaar werkMet z'n allen

Na weer een wilde rit komen we met een cocktail bij het zwembad heerlijk bij. Genieten!

1. mama:
    16 juli 2009
    Lieve globetrotters van mij.

Achteraf bezien, hadden wij samen dit avontuur met jullie samen willen beleven, zelfs je moeder.
    Wat is het allemaal indrukwekkend, geniet zo veel als kan. Jullie zijn vaak in mijn gedachte.liefs van ( schoon)Vader
  2. Charlotte:
    17 juli 2009
    Hey stinkerds!

Ons een beetje wakker bellen he! En dan zelf lekker op het terras zitten... Haha.
    (Het was overigens wel goed dat jullie belde, want we hadden ons flink verslapen... 1 uur, haha).

Helaas waren we beiden niet zo wakker, dus Jelle kon niet eens echt vertellen waar jullie het over hadden gehad, behalve dat hij Vinod op de achtergrond hoorde!

Leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet! Gave foto's. V&J komen geloof ik maandag alweer terug, dus kunnen we van hun alvast wat verhalen horen!

Jullie veel plezier! Jullie zijn pas op de helft. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn.

Geniet!