Page, Colorado River

13 juli 2009 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag willen we eigenlijk een boot huren om op Lake Powell te varen. Helaas zijn alle boten al verhuurd en we komen erachter dat het toch wat duurder is dan we dachten. Snel terug naar het hotel om iets nieuws te zoeken! Daar liggen folders voor een rafttocht op de Colorade River. Even op internet kijken of het iets is en binnen de kortste keren ziet onze dag er heel anders uit! We gaan een 4 uur durende 'smoothwater' rafttocht maken.

Met een bus worden we naar het beginpunt gebracht. Daar moeten we onder een heeele hoge brug door, waar wel eens stenen of muntjes vanaf rollen/worden gegooid. Vandaar onze charmante helmen.

Veiligheidshelm op, charmant he?!

Op de boot verteld onze 'guide' allerlei verhalen over de rivier, Lake Powell, de omgeving, enz. We genieten van de zon op de boot en het ijskoude water (8 graden Celsius) als we stoppen bij een strandje. Charles en Jitske waren zo stoer om koppie onder te gaan, maar ik wilde eigenlijk alleen pootjebaden. Helaas had ik niks in te brengen en ben ik er door Charles ingegooid... Achteraf wel grappig, toen errug koud! :)

Op de smoothwaterraftStoer hoor!Gooi me er niet in!!! Wel dus... :(

's Avonds weer uit eten en heerlijk de hele avond buiten gezeten! Nog 1 nachtje hier en dan weer door naar Bryce Canyon! Vinod en Jitske gaan dan de andere kant op, naar Grand Canyon.

1. Oma:
    19 juli 2009
    Hoeveel hebben jullie al gewonnen?
    liefs en knuffel.
  2. mama:
    20 juli 2009
    Denise klim eens in de digitale pen, laatste bericht 13 juli en nu is het 20 juli!
    Leven jullie nog?