Bryce Canyon - Zion National Park

15 juli 2009 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

's Ochtends halen we bij een soort McDonalds een 'heerlijk' broodje bacon&eggs. Typisch Amerikaans!

Na het stevige ontbijt gaan we op pad. We maken een mooie, maar warme wandeling naar de bodem van de canyon. Wat een mooi park zeg! Denise vindt het inderdaad mooier dan Grand Canyon, Charles toch niet...

Beneden bij Bryce Canyon Denise onderaan Bryce Canyon

Na heel wat zweten gaan we op weg naar Zion National Park. Daar hebben we nog geen hotel geboekt, dus we willen niet al te laat aankomen... We komen aan de verkeerde kant van het park aan en moeten dus door het park naar het stadje Springdale op te overnachten... De weg door het Nationale Park is schitterend! We zijn echt onder de indruk! Wat een hoogtes, wat een mooie rivier!

Onze lodge Lizard

Gelukkig vinden we vrij snel een mooie lodge, waar de cowboy-eigenaar ons flinke verhalen te vertellen heeft. We hebben zo'n zin om morgen lekker in het park rond te lopen!